9 vienkāršas idejas, kā veikt segmentāciju pēc uzvedības
Pārskats Nozares risinājumi Kāpēc Mailigen? Partneriem Funkcijas Funkciju pārskats mwv Detalizēti Pakalpojumi Cenas Resursi E-pasta mārketinga skaidrojums Nozares risinājumi Blogs un jaunumi Paskaidrojošā vārdnīca E-pasta dizainu piemēri Atbalsts E-pasta atbalsts Biežāk uzdotie jautājumi Kompānija Kontakti Par Mailigen Karjera Partnerprogramma
Ar kādu ziņu mārketerim šodien vislabāk klauvēt pie klienta mwv durvīm? Un tapt sadzirdētam? Ar klientam atbilstošu un personalizētu ziņu! Segmentācija pēc uzvedības ir viens no labākajiem veidiem, kā tu vari sasniegt savu mērķauditoriju un nosūtīt tai tieši to, ko tā vēlas.
Ikvienam patīk, ka pret viņu izturas ar īpašu uzmanību. Tāpat tas ir arī mārketingā. Tā vietā, lai uzskatītu savu datubāzi mwv par vienotu masu, kurai sūtīt vienu vēstījumu, tver katru savu klientu kā individualitāti. Saskaņā ar Monetate aptauju, e-pasta kampaņas segmentētai datubāzei sniedz par aptuveni 30% lielākus e-pasta atvēršanas rādītājus un par apmēram mwv 50% labākus e-pasta klikšķu rādītājus nekā kampaņas bez segmentācijas.
Vairums mārketeru neveic segmentāciju pēc uzvedības, mwv aizbildinoties ar laika, resursu trūkumu un sarežģītību. Patiesībā uzvedības mārketinga pamatprincipi ir vienkārši un ir pa spēkam jebkuram. Lai nevajadzētu veikt manuālu darbu, Mailigen piedāvā jau gatavu segmentēšanas funkciju pēc uzvedības. Lasi sīkāk mūsu rakstā, kā segmentēt savus kontaktus pēc atvēršanas un klikšķiem . Bet šeit smelies vienkāršas idejas, kur un kā izmantot uzvedības mārketinga mwv stratēģiju. 1. Atkārtoti izsūti e-pasta kampaņu ar citu temata lauku tiem, kas vēstuli nav atvēruši dažu dienu laikā.
Temata laukā iekļauj elementus, kas strādā vienmēr: ciparus, jautājumus, īpašības vārdu vispārāko pakāpi, kā arī tu un tavs formu, lai padarītu saturu personiskāku. 2. Pārveido call to action jeb aicinājumu rīkoties un izsūti kampaņu tiem, kas to atvēruši, bet nav klikšķinājuši uz saitēm.
Vienas saites vietā izmanto vairākas. Novirzi mwv savus saņēmējus uz piezemēšanās lapu ne tikai caur call to action pogu, bet arī caur saitēm tekstā un klikšķināmiem attēliem. mwv 3. Sagatavo papildu e-pasta kampaņu ar citādāku piedāvājumu tiem, kas nav klikšķinājuši uz iepriekšējās kampaņas saitēm.
Savā aicinājumā rīkoties esi specifisks, uzsver ieguvumus un raksti pēc iespējas personiskāk. Piemēram, mwv saņem savu atlaidi nomaini ar saņemt manu atlaidi , tādējādi ļaujot saņēmējam identificēt sevi ar tavu piedāvājumu. 4. Promo e-pasta kampaņu vietā piedāvā sūtīt informatīvas un izglītojošas jaunumu vēstules mwv tiem, kas vienmēr mwv atver, bet nekad neklikšķina. mwv
Izmanto segmentāciju pēc uzvedības, lai atlasītu mwv tos, kas regulāri atver tavas e-pasta vēstules, bet neklikšķina uz saitēm un neiegādājas produktu. Brendinga un lojalitātes būvēšana caur informatīvām un izglītojošām jaunumu vēstulēm var kļūt par vienu no tava biznesa komunikācijas mērķiem. 5. Izpēti, uz kurām saitēm ir klikšķināts, un katram saņēmējam nosūti atbilstošu papildinformāciju par interesējošo tematiku.
Ja tavā e-pasta kampaņā ietverti vairāki piedāvājumi, izmanto segmentāciju pēc uzvedības un noskaidro, kuri saņēmēji klikšķinājuši uz kurām saitēm. Un, ja klikšķis nav rezultējies konversijā, nosūti mwv saņēmējiem atbilstošas kampaņas par viņiem interesējošo tematiku. 6. Uzdrīksties sūtīt jaunumu vēstules biežāk tiem, kas aktīvi uz tām klikšķina.
Jo aktīvāki ir saņēmēji, klikšķinot uz e-pasta saitēm, mwv jo lojālāki viņi ir tavam zīmolam, tāpēc piedāvā iespēju viņiem nomainīt mēneša jaunumu vēstuli ar iknedēļas jaunumu vēstuli. 7. Nomaini ne tikai temata lauku, bet arī sūtītāja vārdu uz daudz personiskāku.
Tā vietā, mwv lai sūtītāja laukā norādītu uzņēmumu, izvēlies daudz personiskāku variantu un sūti savas jaunumu vēstules savā vai kādas citas konkrētas personas vārdā. 8. Nosūti īsziņas tiem, kas nav atvēruši tavu e-pasta kampaņu, ja tai ir laika limits.
Integrē SMS mārketingu savā e-pasta mārketinga stratēģijā. mwv Izmanto Mailigen vienoto e-pasta un mobilā mārketinga platformu, lai vienai datubāzei sūtītu savstarpēji saistītas e-pasta kampaņas un SMS ziņojumus. mwv 9. Sagatavo īpaši atraktīvu reaktivizācijas kampaņu tiem, kas nav atvēruši tavas e-pasta vēstules jau vairākus mēnešus.
Atskaties mwv uz savām iepriekšējām e-pasta mārketinga kampaņām un izveido segmentu ar tiem, kas jau vairākus mēnešus nav vēruši vaļā tavas vēstules. Izstrādā īpaši atraktīvu reaktivizācijas kampaņu ar pamanāmu mwv temata lauku, lai atkārtoti ieinteresētu savu mērķauditoriju. Ja panākumi neseko, iespējams, pienācis laiks atvadīties mwv no neaktīvajiem saņēmējiem, lai tas negatīvi neietekmētu kopējo e-pastu piegādi.
Uzvedības mārketings ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā palielināt klientu interesi un lojalitāti šodien, kad teju ikvienam e-pastkastīte ir pārpildīta ar piedāvājumiem un citiem sūtījumiem. Strādājot ar klientu kampaņām un pārliecinoties par segmentācijas efektivitāti, mēs, Mailigen eksperti,
Pārskats Nozares risinājumi Kāpēc Mailigen? Partneriem Funkcijas Funkciju pārskats mwv Detalizēti Pakalpojumi Cenas Resursi E-pasta mārketinga skaidrojums Nozares risinājumi Blogs un jaunumi Paskaidrojošā vārdnīca E-pasta dizainu piemēri Atbalsts E-pasta atbalsts Biežāk uzdotie jautājumi Kompānija Kontakti Par Mailigen Karjera Partnerprogramma
Ar kādu ziņu mārketerim šodien vislabāk klauvēt pie klienta mwv durvīm? Un tapt sadzirdētam? Ar klientam atbilstošu un personalizētu ziņu! Segmentācija pēc uzvedības ir viens no labākajiem veidiem, kā tu vari sasniegt savu mērķauditoriju un nosūtīt tai tieši to, ko tā vēlas.
Ikvienam patīk, ka pret viņu izturas ar īpašu uzmanību. Tāpat tas ir arī mārketingā. Tā vietā, lai uzskatītu savu datubāzi mwv par vienotu masu, kurai sūtīt vienu vēstījumu, tver katru savu klientu kā individualitāti. Saskaņā ar Monetate aptauju, e-pasta kampaņas segmentētai datubāzei sniedz par aptuveni 30% lielākus e-pasta atvēršanas rādītājus un par apmēram mwv 50% labākus e-pasta klikšķu rādītājus nekā kampaņas bez segmentācijas.
Vairums mārketeru neveic segmentāciju pēc uzvedības, mwv aizbildinoties ar laika, resursu trūkumu un sarežģītību. Patiesībā uzvedības mārketinga pamatprincipi ir vienkārši un ir pa spēkam jebkuram. Lai nevajadzētu veikt manuālu darbu, Mailigen piedāvā jau gatavu segmentēšanas funkciju pēc uzvedības. Lasi sīkāk mūsu rakstā, kā segmentēt savus kontaktus pēc atvēršanas un klikšķiem . Bet šeit smelies vienkāršas idejas, kur un kā izmantot uzvedības mārketinga mwv stratēģiju. 1. Atkārtoti izsūti e-pasta kampaņu ar citu temata lauku tiem, kas vēstuli nav atvēruši dažu dienu laikā.
Temata laukā iekļauj elementus, kas strādā vienmēr: ciparus, jautājumus, īpašības vārdu vispārāko pakāpi, kā arī tu un tavs formu, lai padarītu saturu personiskāku. 2. Pārveido call to action jeb aicinājumu rīkoties un izsūti kampaņu tiem, kas to atvēruši, bet nav klikšķinājuši uz saitēm.
Vienas saites vietā izmanto vairākas. Novirzi mwv savus saņēmējus uz piezemēšanās lapu ne tikai caur call to action pogu, bet arī caur saitēm tekstā un klikšķināmiem attēliem. mwv 3. Sagatavo papildu e-pasta kampaņu ar citādāku piedāvājumu tiem, kas nav klikšķinājuši uz iepriekšējās kampaņas saitēm.
Savā aicinājumā rīkoties esi specifisks, uzsver ieguvumus un raksti pēc iespējas personiskāk. Piemēram, mwv saņem savu atlaidi nomaini ar saņemt manu atlaidi , tādējādi ļaujot saņēmējam identificēt sevi ar tavu piedāvājumu. 4. Promo e-pasta kampaņu vietā piedāvā sūtīt informatīvas un izglītojošas jaunumu vēstules mwv tiem, kas vienmēr mwv atver, bet nekad neklikšķina. mwv
Izmanto segmentāciju pēc uzvedības, lai atlasītu mwv tos, kas regulāri atver tavas e-pasta vēstules, bet neklikšķina uz saitēm un neiegādājas produktu. Brendinga un lojalitātes būvēšana caur informatīvām un izglītojošām jaunumu vēstulēm var kļūt par vienu no tava biznesa komunikācijas mērķiem. 5. Izpēti, uz kurām saitēm ir klikšķināts, un katram saņēmējam nosūti atbilstošu papildinformāciju par interesējošo tematiku.
Ja tavā e-pasta kampaņā ietverti vairāki piedāvājumi, izmanto segmentāciju pēc uzvedības un noskaidro, kuri saņēmēji klikšķinājuši uz kurām saitēm. Un, ja klikšķis nav rezultējies konversijā, nosūti mwv saņēmējiem atbilstošas kampaņas par viņiem interesējošo tematiku. 6. Uzdrīksties sūtīt jaunumu vēstules biežāk tiem, kas aktīvi uz tām klikšķina.
Jo aktīvāki ir saņēmēji, klikšķinot uz e-pasta saitēm, mwv jo lojālāki viņi ir tavam zīmolam, tāpēc piedāvā iespēju viņiem nomainīt mēneša jaunumu vēstuli ar iknedēļas jaunumu vēstuli. 7. Nomaini ne tikai temata lauku, bet arī sūtītāja vārdu uz daudz personiskāku.
Tā vietā, mwv lai sūtītāja laukā norādītu uzņēmumu, izvēlies daudz personiskāku variantu un sūti savas jaunumu vēstules savā vai kādas citas konkrētas personas vārdā. 8. Nosūti īsziņas tiem, kas nav atvēruši tavu e-pasta kampaņu, ja tai ir laika limits.
Integrē SMS mārketingu savā e-pasta mārketinga stratēģijā. mwv Izmanto Mailigen vienoto e-pasta un mobilā mārketinga platformu, lai vienai datubāzei sūtītu savstarpēji saistītas e-pasta kampaņas un SMS ziņojumus. mwv 9. Sagatavo īpaši atraktīvu reaktivizācijas kampaņu tiem, kas nav atvēruši tavas e-pasta vēstules jau vairākus mēnešus.
Atskaties mwv uz savām iepriekšējām e-pasta mārketinga kampaņām un izveido segmentu ar tiem, kas jau vairākus mēnešus nav vēruši vaļā tavas vēstules. Izstrādā īpaši atraktīvu reaktivizācijas kampaņu ar pamanāmu mwv temata lauku, lai atkārtoti ieinteresētu savu mērķauditoriju. Ja panākumi neseko, iespējams, pienācis laiks atvadīties mwv no neaktīvajiem saņēmējiem, lai tas negatīvi neietekmētu kopējo e-pastu piegādi.
Uzvedības mārketings ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā palielināt klientu interesi un lojalitāti šodien, kad teju ikvienam e-pastkastīte ir pārpildīta ar piedāvājumiem un citiem sūtījumiem. Strādājot ar klientu kampaņām un pārliecinoties par segmentācijas efektivitāti, mēs, Mailigen eksperti,
No comments:
Post a Comment